Regulamin
Dzień dobry!
Nazywam się Sylwia Kulesza i jestem twórcą produktów elektronicznych, które sprzedaję za pośrednictwem sklepu dostępnego pod adresem https://warsztaty.zapiskiaurory.pl/sklep/ Jest mi niezwykłe miło, że obdarzyłaś mnie swoim zaufaniem i jesteś zainteresowana moimi produktami.
Tu znajdziesz moje dane rejestrowe: Akademia Aurory, ul Elektryczna 1/3 l.216 15-080 Białystok, NIP: 7231549238
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy, formach płatności dostępnych w sklepie, czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek pytań, jestem do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail warsztaty@zapiskiaurory.pl
Tel.: 733118322
Pozdrawiam i życzę udanych zakupów
Sylwia Kulesza
§ 1
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
1) Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
2) Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę niezwiązaną z
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową,
3) Produkt Cyfrowy – produkt elektroniczny: e-book, kurs, film z nagraniem, webinar
dostępny na platformie sprzedażowe sklepu pod adresem https://zapiskiaurory.pl/sklep/
4) Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Klientowi na: wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej. Nabywana przez Kupującego w drodze Umowy o dostarczanie Usługi cyfrowej zawieranej w Sklepie.
5) Operator Płatności – tpay,
6) Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://warsztaty.zapiskiaurory.pl/regulamin/
7) Sklep – strona internetowa dostępna pod adresem https://zapiskiaurory.pl/sklep/ ,
8) Cena początkowa – Cena w której pojawił się Produkt w Sklepie.
9) Najniższa Cena ostatnio- cena w jakiej Produkt był dostępny w Sklepie w ciągu ostatnich 30 dni.
10)Cena Promocyjna – Najniższa Cena Produktów w Sklepie po obniżeniu w związku z ogłoszeniem przez Sklep.
11) Sprzedawca – Sylwia Kulesza, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Akademia
Aurory”, ul. Elektryczna 1/3 l.216, 15-080 Białystok, NIP: 7231549238
§ 2
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż produktów elektronicznych, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną zgodnie z § 3 Regulaminu.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego.
- Do dokonania zakupu za pośrednictwem Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
1) dostęp do Internetu,
2) standardowy system operacyjny,
3) standardowa przeglądarka internetowa,
4) standardowa przeglądarka plików .pdf (np. AdobeReader),
5) posiadanie aktywnego adresu e-mail. - Kupujący nie może dokonać zakupu anonimowo, ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Sklepie.
- Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
§ 3
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługę drogą
elektroniczną polegającą na umożliwieniu Kupującemu zawarcia ze Sprzedawcą
umowy o dostarczenie Treści cyfrowych w postaci produktów elektronicznych
dostępnych w Sklepie. Zawarcie umowy możliwe jest bez posiadania konta w Sklepie.
Procedura zawarcia umowy opisana jest szczegółowo w § 5 Regulaminu. - Usługi świadczone są na rzecz Kupującego są nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast
umowy o dostarczenie Treści cyfrowych zawierane za pośrednictwem Sklepu. - W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z
korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
osobowych przez osoby nieuprawnione. - Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
funkcjonowania Sklepu. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu. - Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Sklepu, Kupujący może zgłaszać za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail warsztaty@zapiskiaurory.pl. - W reklamacji Kupujący powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a
także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem
Sklepu. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od
otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail
składającego reklamację. - Sklep nie ponosi odpowiedzialności za problemy bądź ograniczenia techniczne, w tym
szybkość przesyła danych sprzętu komputerowego, urządzenia końcowego, systemu
teleinformatycznego oraz infrastruktury telekomunikacyjnej, z których korzysta Klient, a
które uniemożliwiają Klientowi korzystanie ze Sklepu - Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za zapewnienie technicznej zgodności pomiędzy
wykorzystywanym przez siebie sprzętem komputerowym lub urządzeniem końcowym oraz
systemem teleinformatycznym lub telekomunikacyjnym, a Sklepem
§ 4
Prawa własności intelektualnej
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że produkty elektroniczne dostępne w Sklepie stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
- Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie produktów elektronicznych przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy do produktów elektronicznych i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
§ 5
Zawieranie umowy
- W celu zakupu produktu elektronicznego, Kupujący musi podjąć następujące kroki:
-dodać produkt lub produkty do koszyka, klikając w przycisk „kup teraz”,
-wypełnić formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji
zamówienia i wybierając sposób płatności; jeżeli Kupujący nie dokonywał
wcześniej zakupów, zostanie mu założone konto w Sklepie, które jest
jednocześnie kontem na platformie szkoleniowej
-zaakceptować Regulamin – akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale
niezbędna do dokonania zakupu,
-kliknąć w przycisk „Kupuję i płacę”.
2. Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza
Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Sprzedawcę przy czym potwierdzenie
następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Sprzedawcę na adres email wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
3. Po kliknięciu w przycisk „Kupuję i płacę”, Kupujący zostanie przeniesiony na stronę
Operatora Płatności celem dokonania zapłaty ceny za wybrane produkty elektroniczne.
4. Po skutecznym dokonaniu płatności, Kupujący zostanie przeniesiony na Stronę z
potwierdzeniem zakupu. Z tą chwilą umowę o dostarczenie treści cyfrowych w
postaci wybranych produktów elektronicznych uważa się za zawartą między
Kupującym a Sprzedawcą. Potwierdzenie zakupu Kupujący otrzyma również na adres
e-mail podany w formularzu zamówienia.
§ 6
Dostawa produktu elektronicznego
Po dokonaniu zakupu kupujący otrzyma wiadomość email z danymi logowania do platformy, na której w zakładce „moje kursy” znajdzie zakupione przez siebie produkty. Przy kolejnych zakupach dane logowania pozostają te same. Każdy zakupiony produkt (kurs, warsztaty, webinar) jest dostępny dla kupującego przez 1 rok od momentu zakupu, chyba że opis produktu zakłada inaczej (np. w przypadku pakietu webinarów).
§ 7
Odstąpienie Konsumenta od umowy
- Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
- Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia – na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną.
- Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://warsztaty.zapiskiaurory.pl/wp-content/uploads/2020/05/Formularz-oświadczenia-o-odstąpieniu-od-umowy.pdf jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
§ 8
Odpowiedzialność za wady
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt elektroniczny wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli produkt elektroniczny ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli Kupujący stwierdzi wadę produktu elektronicznego, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://zapiskiaurory.pl/wp-content/uploads/2019/08/formularz-reklamacyjny-Spirala-%c5%bbycia.pdf jednak nie jest to obowiązkowe.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
§ 9
Treści i produkty cyfrowe
- Treści i Usługi cyfrowe oferowane na stronie Sklepu dotyczą treści rozwojowych,
coachingowych, edukacyjnych, informacyjnych i szkoleniowych. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Sprzedawca udostępnia Klientowi Treści lub Usługi cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta. - Realizacja Zamówienia oznacza, że Sprzedający dostarcza Klientowi dane umożliwiające
dostęp do treści zgodnych z Zamówieniem Klienta. Dane dostępowe przesyłane są na adres email wskazany podczas składania zamówienia. - Ze względu na rodzaj i czas trwania Usług lub Treści cyfrowych poszczególne warianty Treści lub Usług cyfrowych mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępów do
materiałów. - Wszystkie Usługi i Treści cyfrowe prezentowane są na stronie Sklepu. Dostęp do zawartości Treści zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy i zapłaty Ceny.
- Po zakupie Produktu cyfrowego lub Treści cyfrowej lub z chwilą uzyskania dostępu do
zamówionej Treści lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez przesłanie linka do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
§ 10
Niezgodność Produktu cyfrowego z umową
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa jest
niezgodny z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową
regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta w odniesieniu do Konsumentów. - W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się ze Sprzedającym (na adres e-mail) określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Treści lub Usługi cyfrowej z Umową.
- W pierwszej kolejności Jeśli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową
Klient może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową, a Sprzedający może odmówić
doprowadzenia do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej
lub Usługi cyfrowej z Umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe do wykonania
lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej
lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Sprzedający i jeśli jest taka możliwość
załatwia to w jak najszybszym terminie. - Jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa są niezgodny z Umową to Klient może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy jeśli :
-Doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych
kosztów
– Sprzedawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z
umową
– Brak zgodności z Umową występuję nadal, mimo, że przedsiębiorca próbował
doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową. - Sprzedający odpowiada za brak zgodności z umową Treści lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
- Uprawnienia z tytułu niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową dotyczą wyłącznie
Klientów Sklepu będących Konsumentami. W zakresie niezgodności z Umową Przedsiębiorcom na prawach konsumenta przysługują prawa z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 385 , art. 554 w zw. z 558 § 1 zdanie drugie, art. 556(4) i art. 576(5)Ustawy kodeks cywilny.
§ 11
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami o dostarczenie treści cyfrowych na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
- zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
- zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
- skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
- Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubownie.uokik.gov.pl.
- Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 12
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies opisane zostały w polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem https://warsztaty.zapiskiaurory.pl/polityka-prywatnosci/
§ 13
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto w Sklepie o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2023.
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są w linkach znajdujących się poniżej Regulaminu.
Archiwalne wersje regulaminów:
Poprzednia wersja regulaminu (sprzed 1.01.2023)
Regulamin sprzedaży kursu „Spirala Życia” (nabór wrzesień 2022)
Regulamin sprzedaży warsztatów Uzdrawiamy wewnętrzne dziecko.
Regulamin sprzedaży kursu Spirala Życia (nabór marzec-kwiecień 2022)
Regulamin sprzedaży kursu Wokół Matki we mnie znajdziesz tutaj.
Regulamin sprzedaży kursu „Moje serce, moje granice, moja moc”.